PEMBERITAHUAN

SILA KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI UNTUK INFORMASI TERBARU TENTANG PROGRAM ILMU HIKMAH.

Jumaat, 4 Mei 2012

Program Pembuka Pintu Rezeki

PROGRAM PEMBUKA PINTU REZEKI

Program Pembuka Pintu Rezeki al-Hikmah disusun bertujuan untuk menarik dan memperlancarkan rezeki tuan/puan setelah usaha lahiriah dilaksanakan. Berikut adalah modul-modul yang terdapat di dalam Program Pembuka Pintu Rezeki al-Hikmah :

1) Amalan Pembuka Pintu Kerezekian (Ilmu Pesugihan Islami)
Amalan yang diamalkan selepas solat sunat Dhuha. Ilmu Pesugihan Islami yang sangat mujarab dan boleh dilihat hasilnya dalam masa yang terdekat.
2) Doa Pembuka Pintu Kerezekian
Amalan Asma ul Husna mengandungi rahsia kemujaraban dan keberhasilan bagi yang mengamalkannya dengan jiwa yang istiqamah. Amalan Asma ul Husna yang sangat ampuh untuk menarik dan melancarkan rezeki, bagaikan air yang mengalir datang dari semua penjuru dengan usaha zahir & batin.
3) Agar Hutang Segera Lunas
Amalan ringkas yang sangat berguna untuk melunaskan semua hutang-piutang tuan/puan. Insya Allah bila dilakukan secara istiqamah semua hutang tuan/puan akan langsai sepenuhnya.
4) Ilmu Pelarisan
Rahsia ilmu hikmah ini iaitu, Ilmu Pelarisan ini akan memberi penyelesaian yang ampuh kepada tuan/puan. Amalan bagaimana membuat semua orang membeli apa yang kita jual, samada produk mahupun perkhidmatan, baik secara langsung mahupun jarak jauh/Online di internet.
5) Doa Memprogram Diri Agar Menjadi Magnet Wang
Tuan/puan akan dibekalkan dengan doa yang ampuh, yang bila dibaca secara istiqamah akan menjadi diri tuan/puan magnet wang, yang mampu menarik rezeki datang kepada anda dari setiap penjuru bumi.
Bila tuan/puan benar-benar menjalani dan mengamalkan semua petunjuk dan amalan yang telah kami berikan, maka tunggulah keajaiban dari Allah Yang Maha Kuasa, insya Allah rezeki anda akan lancar bagaikan air mengalir. Rezeki akan datang dari semua penjuru dengan usaha zahir & batin tuan/puan.

Jangan  lupa bersedekah pada fakir miskin, anak yatim serta orang yang memerlukan bantuan.


MAHAR PROGRAM PEMBUKA PINTU REZEKI :
RM 270.00 RM 160.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CARA PEMBAYARAN

CIMB BANK
No Akaun : 1601 0008 9455 27

MAYBANK
No Akaun : 1621 0697 4760

RHB BANK
No Akaun : 1180 6500 0259 82

KAD KREDIT / PAYPAL
Emel : mohdsalman@yahoo.com

# Semua pembayaran atas nama Mohd Salman bin Salleh

"Program Kerezekian Agung Disusun Khusus Untuk Melancarkan Rezeki Anda Serta Bertindak Sebagai Booster Untuk Mempertingkatkan Hasil Usaha Anda, Bahkan Sebagai Aura Penderas Rezeki."