PEMBERITAHUAN

SILA KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI UNTUK INFORMASI TERBARU TENTANG PROGRAM ILMU HIKMAH.

Jumaat, 5 Oktober 2012

Ilmu Pelaris Sapu Jagad

Ilmu Pelaris Sapu Jagad, amalan khusus kepada sesiapa yang ingin memajukan perniagaan ataupun yang baru memulakan perniagaan samada secara langsung mahupun melalui internet. Insya Alah dengan pengamalan Ilmu Pelaris Sapu Jagad ini perniagaan tuan/puan akan semakin maju dengan izin Allah.

Rahsia ilmu hikmah ini iaitu, Ilmu Pelarisan ini akan memberi penyelesaian yang ampuh kepada tuan/puan. Amalan bagaimana membuat semua orang membeli apa yang kita jual, samada produk mahupun perkhidmatan, baik secara langsung mahupun jarak jauh/Online di internet.

# Kami sarankan supaya tuan/puan mengikuti Program Pembuka Pintu Rezeki (RM 160.00) untuk penjimatan maksima kerana terdapat 5 keilmuan di dalam program tersebut.

# Sila baca info lengkap Program Pembuka Pintu Rezeki.

Mahar : RM 70.00 

Tags : bagaimana membuat pelaris, cara buat pelaris, ilmu pelaris, pelaris, pelaris cepat kaya, pelaris internet, pelaris mudah, pelaris perniagaan, sapu jagad



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CARA PEMBAYARAN

CIMB BANK
No Akaun : 1601 0008 9455 27

MAYBANK
No Akaun : 1621 0697 4760

RHB BANK
No Akaun : 1180 6500 0259 82

KAD KREDIT / PAYPAL
Emel : mohdsalman@yahoo.com

# Semua pembayaran atas nama Mohd Salman bin Salleh

"Program Kerezekian Agung Disusun Khusus Untuk Melancarkan Rezeki Anda Serta Bertindak Sebagai Booster Untuk Mempertingkatkan Hasil Usaha Anda, Bahkan Sebagai Aura Penderas Rezeki."