PEMBERITAHUAN

SILA KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI UNTUK INFORMASI TERBARU TENTANG PROGRAM ILMU HIKMAH.

Jumaat, 2 November 2012

Minyak Aura


MINYAK AURA PERSONA DIRI / JODOH /  REZEKI

MINYAK AURA
Minyak aura ini telah dibacakan ayat-ayat Ruqyah, surah Yusuf, surah Mariamsurah al-Waqiah dan surah adh-Dhuha yang mempunyai kelebihan tersendiri di dalam pemulihan aura diri serta kerezekian dan juga menambahkan daya tarikan serta memberi seri wajah.

Minyak aura ini adalah pati minyak kasturi yang berkualiti digunakan untuk mandian. Insya Allah selepas mandian pemulihan aura diri akan ternampak hasilnya. Minyak aura ini sesuai digunakan baik lelaki ataupun wanita samaada muslim ataupun non muslim.

Terdapat 3 jenis minyak aura yang kami ritualkan, iaitu :
1) Minyak Aura Persona Diri - RM 70.00
2) Minyak Aura Jodoh - RM 70.00
2) Minyak Aura Rezeki - RM 70.00
3) Minyak Aura Pengasih (Aura Mahabbah) - RM 170.00
KELEBIHAN MINYAK AURA
Berikut adalah antara manfaat minyak aura :
1) Badan terasa ringan dan tidak berat lagi.
2) Wajah kelihatan berseri-seri.
3) Keyakinan diri makin meningkat.
4) Dapat membuang segala unsur negatif/aura negatif dari badan.
5) Disukai ramai.
6) Mudah mendapat jodoh.
7) Menghilangkan segala jenis gangguan jin dalam badan.
8) Berfikiran positif.
9) Menghilangkan sakit kepala.
10) Menawarkan sebarang sihir pelalau/sihir penghalang jodoh.
11) Kanak-kanak terang hari dan tidak degil serta mudah mendengar kata.
12) Mengeratkan hubungan suami isteri.
MANDIAN AURA
Mandian aura dilakukan selama 3 hari / malam berturut-turut (hanya perlukan sebotol minyak aura sahaja). Adalah lebih elok jika mandian aura dilakukan pada setiap bulan secara konsisten supaya aura dan karisma diri tetap terpelihara. Cara penggunaan akan diberi semasa pembellian

APAKAH AURA?

Aura adalah medan tenaga elektromagnetik yang berputar mengelilingi badan kita mengikut putaran lawan jam yang berbentuk bujur telur. Medan tenaga ini berputar mengikut kelajuan tersendiri (paling perlahan di bahagian bawah & paling laju di bahagian atas - crown chakra).

Medan tenaga (aura) mempunyai 7 pintu tenaga yang diwakili oleh warna-warna pelangi yang berada di badan kita yang lebih dikenali sebagai cakra.

Cakra ini berbentuk seperti bunga teratai kembang. Pintu-pintu cakra ini menerima segala tenaga-tenaga positif disekeliling kita dan tenaga-tenaga inilah yg membantu kita membentuk keperibadian dan kerohaniah kita. Sekiranya pintu-pintu cakra ini tersumbat atau tertutup maka kemungkinan untuk kita terjebak di dalam konflik atau masalah yang menjejaskan perkembangan personaliti akan kita tempuhi. Itulah yang nanti jadi penyedih, pemendam, baran, kurang keyakinan, berfikiran negatif menebal, pelupa, hilang fokus dan sebagainya.

Tags : aura, aura kasturi, cara mandi aura, kasturi, kasturi aura, mandi aura, mandian aura, minyak aura, minyak aura jodoh, minyak aura persona diri, minyak aura rezeki, minyak wangi, minyak wangi aura, minyak minyak kasturi, terapi aura



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CARA PEMBAYARAN

CIMB BANK
No Akaun : 1601 0008 9455 27

MAYBANK
No Akaun : 1621 0697 4760

RHB BANK
No Akaun : 1180 6500 0259 82

KAD KREDIT / PAYPAL
Emel : mohdsalman@yahoo.com

# Semua pembayaran atas nama Mohd Salman bin Salleh

"Program Kerezekian Agung Disusun Khusus Untuk Melancarkan Rezeki Anda Serta Bertindak Sebagai Booster Untuk Mempertingkatkan Hasil Usaha Anda, Bahkan Sebagai Aura Penderas Rezeki."